1. Southportské colégium, VB |
Typ inštitúcie: Inštitúcia ďalšieho vzdelávania v pobrežnej oblasti severozápadného Anglicka, ktorá ponúka širokú škálu akademických aj umeleckých odborov, vrátane múzických umení a multimédií. Veľkosť inštitúcie: 660 zamestnancov – 6 zapojení do projektu. Odbornosť : multimédiá , múzické umenia. Skúsenosti so spoluprácou: Southportské colégium sa zapojilo do mnohých európskych iniciatív vo viacerých disciplínach, vrátane nedávnych projektov týkajúcich sa múzických umení a multimédií. Organizovalo školenie týkajúce sa nového projektu v rámci akcie Comenius 3 z oblasti umeleckého vzdelávania. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2. Knowsleyské osvetové colégium, VB |
Typ inštitúcie: Veľká inštitúcia ďalšieho vzdelávania v Merseyside, ktorá ponúka širokú škálu akademických aj umeleckých odborov, vrátane múzických umení a multimédií. Veľkosť inštitúcie: 508 zamestnancov – 4 zapojení do projektu. Odbornosť : multimédiá, múzické umenia. Skúsenosti so spoluprácou: Knowsleyské osvetové colégium sa aktívne zapojilo do mnohých iniciatív podporovaných Európskou úniou v rámci projektov Leonardo a Comenius, týkajúcich sa múzických umení. V súčasnosti je vedúcim partnerom projektu v rámci akcie Grundtvig 2002-2004. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3. Benátska umelecká škola, Taliansko |
Typ inštitúcie: Vzdelávacia inštitúcia pre študentov od 14 rokov, ktorá sa zameriava najmä na umelecké predmety, zvlášť na vizuálne umenia a dizajn. Veľkosť inštitúcie: 81 zamestnancov – 8 zapojení do projektu. Odbornosť : grafický dizajn. Skúsenosti so spoluprácou: Benátska umelecká škola bola v poslednom čase zapojená do niekoľkých umeleckých iniciatív podporovaných Európskou úniou. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4. Ministerstvo školstva a kultúry, Melilla, Španielsko |
Typ inštitúcie: Miestny školský orgán španielskej enklávy na marockom pobreží . Veľkosť inštitúcie: 35 zamestnancov – 10 zapojení do projektu. Odbornosť : umenie a dizajn. Skúsenosti so spoluprácou: Ministerstvo školstva a kultúry je zapojené do projektov týkajúcich sa európskeho občianstva a koordinátor projektu „Európske občianstvo cez perspektívu umenia“. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5. Lotyšská škola kultúry. Riga, Lotyšsko |
Typ inštitúcie: Špecializovaná kultúrna inštitúcia v lotyšskom hlavnom meste, ktorá ponúka široké možnosti štúdia umeleckého manažmentu, vrátane tanca a drámy. Veľkosť inštitúcie : 60 zamestnancov – 7 zapojení do projektu. Odbornosť : múzické umenia, umelecký manažment. Skúsenosti so spoluprácou : Lotyšská škola kultúry koordinovala a zúčastnila sa viacerých projektov v rámci Leonarda, týkajúcich sa kultúrneho manažmentu; koordinátor projektu v rámci Grundtvig 1: „Odporúčané materiály pre pedagógov vyučujúcich dospelých“. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6. Valmierska stredná umelecká škola, Lotyšsko |
Typ inštitúcie: Uznávaná komunálna umelecká vzdelávacia inštitúcia, ktorá poskytuje základné a odborné umelecké vzdelanie (životné prostredie – umenie: interiérový dizajn, reklama a grafický dizajn, módny dizajn). Veľkosť inštitúcie : 22 zamestnancov – 4 zapojení do projektu. Odbornosť : umenie a dizajn. Skúsenosti so spoluprácou : Valmierska stredná umelecká škola organizovala medzinárodné letné školy a výstavy študentských prác v Európe aj mimo Európy. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7. Škola animovanej tvorby. Bratislava, Slovensko |
Typ inštitúcie: Špecializovaná vzdelávacia inštitúcia v slovenskom hlavnom meste, ktorá ponúka klasickú animáciu, počítačovú animáciu a multimédiá. Veľkosť inštitúcie : 39 zamestnancov – 31 zapojení do projektu. Odbornosť : animácia, grafický dizajn, úžitková fotografia. Skúsenosti so spoluprácou : Škola animovanej tvorby má kontakty na mnohé európske kultúrne inštitúcie a nedávno bola hostiteľom školenia ,týkajúceho sa nového projektu v rámci akcie Comenius 3, zameraného na umelecké vzdelávanie. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8. Školiace stredisko pre kultúrnych pracovníkov, Wilňus, Litva |
Typ inštitúcie: Vládna inštitúcia, zriadená litovským Ministerstvom kultúry ako priebežná školiaca inštitúcia pre litovských kultúrnych manažérov a odborníkov [nový partner, pribraný po stiahnutí iných po predbežnom návrhu]. Veľkosťinštitúcie: 25 zamestnancov – 3 zapojení do projektu. Odbornosť : umelecký manažment Skúsenosti so spoluprácou: Školiace stredisko pre kultúrnych pracovníkov iniciovalo viacero medzinárodných projektov a zúčastnilo sa na projektoch v rámci Leonarda a Grundtvigu, zameraných na kultúrny manažment a nové informačné technológie. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9. Hudobné konzervatórium Stasia Simkausa, Klapeida, Litva |
Typ inštitúcie: Vládna inštitúcia, zriadená litovským Ministerstvom kultúry ako priebežná školiaca inštitúcia pre litovských kultúrnych manažérov a odborníkov. Veľkosť inštitúcie: 25 zamestnancov – 3 zapojení do projektu. Odbornosť : umelecký manažment Skúsenosti so spoluprácou: Hudobné konzervatórium Stasia Simkausa iniciovalo viacero medzinárodných projektov a zúčastnilo sa na projektoch v rámci Leonarda a Grundtvigu, zameraných na kultúrny manažment a nové informačné technológie. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10. Oblastná inštitúcia pre kultúru a rozvoj, Atény, Grécko |
Typ inštitúcie: K.E.P.A., fungujúca v rámci gréckeho vzdelávacieho systému si kladie za cieľ pozdvihnúť víziu kultúry a rozvoja v samosprávnej oblasti Kryoneri [nový partner, pribraný po stiahnutí iných po predbežnom návrhu]. Veľkosť inštitúcie: 150 zamestnancov – 35 zapojení do projektu. Odbornosť : múzické umenia, umenie a dizajn. Skúsenosti so spoluprácou: Oblastná inštitúcia pre kultúru a rozvoj KEPA bola zapojená do pilotných a pojazdných projektov v rámci Leonarda a do projektu REMADEP v rámci akcie Grundtvig. |
![]() ![]() ![]() ![]() |